Eric Saade i tv: Jag är välhängd


Eric Saade får ta emot priset "Årets svin (på ett bra sätt)
" i "Filip och Fredriks årskrönika".
Foto: Joachim Wall


I tisdadagens andra del av "Filip och Fredriks årskrönika" i Kanal 5 får  Eric Saade ta emot pris som "Årets svin (på ett  bra sätt)" för sin frispråkighet.
Men när schlagervinnaren pressas på hur mycket pengar han tjänat vägrar han att svara programledarna Filip Hammar, 36, och Fredrik Wikingsson,38.

"i alla fall"

- Jag har så att jag klarar mig. Jag svarar inte på  frågan, säger Eric Saade.

När Filip Hammar då frågar om Saade är välbärgad får han ett minst sagt oväntat svar.

- Jag är välhängd, säger Eric Saade i programmet.

- Då fick vi reda på det i alla fall, svarar Filip Hammar.

 

 

Hahaha, för er som inte vet vad välhängd betyder

så betyder det att killen har en stor... ja ni fattar ;)

 

/Angelika♥

 

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha! Eric då, där slant det lite på tungan! haha x)

2012-01-09 @ 10:47:19
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0