HEJ PÅ ER! :D

Jag heter Jennifer och jag ska också börja blogga här :)

snygg bild jag vet.
kan ju berätta lite om mig själv 8D
Jag är 13 år (jajaja jag är 12 men snart fyller jag tretton!!!!) och är helt jävla obsessed av eric :D:D:D:D
Jag började gilla honom i mello 2010 och var på hans konsert i åsele på masquerade tour. Sen till hösten började jag faktiskt tröttna på honom liiiiite (ASSÅ BARA TYP MEGALITE!! D:) men sen så var han med i mello 2011 och  nu gillar jag honom mer än nånsin!!! Jag röstade 35 gånger på honom :') I år har jag varit på 3 av hans konserter, första nere i göteborg och jag som bor i norrland fick ta flyget typ halv 7 på morgonen.... FAST DET VARE VÄRT :D sen var jag på hans konsert i skellefteå... GUESS WHAT?!?!?!?!?!?!!?!??! HAN KÄNDE IGEN MIG FRÅN LISEBERG OCH TOG UPP MIG PÅ SCENEN.... SWAG!
♥.♥
Sen var jag på hans konsert i Umeå och jag höll typ på att svimma när jag stod i kön för att jag tänkte på att jag skulle se honom >.< asså jag grät asmycket! och det var INNAN insläppet............ normal chey xP och nu sitter jag här.... i min säng..... sjuk.... och jag saknar eric :( MEN nästa gång eric har en signering så har mamma sagt att vi ska fara på den :D oavsett vart den är :) vågar inte ens tänka på hur jag skulle reagera om jag träffar honom....................... AJA SKA INTE TRÅKA UT ER NÅ MER :) HEJDÅÅÅÅÅÅ

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: natalie

Gud vad kul med en till bloggare,jag läser denna bloggen om Eric varje dag!

Kika gärna in på min blogg om världens finaste Eric Saade,komentera gärna

Kram:)

2011-10-07 @ 14:32:50
URL: http://ericsaadelove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0