SOMMARTURNE

Sommaren 2013 är Saade äntligen tillbaka med ett nytt album. Det blir Eric´s första album sen 2011 då
 
han gav ut “Vol 1” och “Vol 2”, båda sålde platina. I april släpper vi den första singeln från albumet,
 
"- Jag har jobbat väldigt länge med det nya materialet, och kommer jobba med det ett bra tag till. Det har
 
hänt en hel del i mitt liv senaste året, och det har lett till att nästa projekt är väldigt personligt"  -Det
 
kommer vara känsligt och ett väldigt ärligt album. Jag ser fram emot att släppa musik nu igen! I Maj har
 
Eric premiär för en Skandinavisk sommarturné. Detta blir Erics 4: e stora egna turné. Senast Eric
 
turnérade var våren 2012 med Arenaturnen Pop Explosion. Alla datum släpps senare i vår.
 
Och det första datumet på turnén är 12 Juli i Riga, Lettland.
 
Läs mer om konserten i Riga här: http://www.pestivals.lv/en/line-up/#253-eric-saade

Kul va?! Singel i april, album i sommar, och en sommarturné i skandinavien (norra europa)! Hoppas vi ses i sommar;)
//J

Kommentarer
Postat av: ilma

hej , älskar din blogg . och jag är ett väldigt stort fan av eric , väldigt stort . älskar hans röst , hans leende . hahaha , nu till saken . kan du säga alla tider och platser om denna skandinaviska turnen när du får tag på de , ? :)

Svar: hej, tack :D Jag lägger ut turnéplanen när vi får se den :)
allasaadefans.blogg.se

2013-04-28 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0