Wild kids!

Eric kommer ju vara med i Wild kids och jag var och såg Eric i Furuvik då när wild kids var där och filmade
så jag tror jag också kommer vara med på tv för dom filmade mig o mina kompisar super länge och när vi såg kamerorna så vart vi helt galna haaha vi gjorde grimaser o allt.. så ja det kommer bli lite pinsamt! Haha!! :)
Men det är inte säkert vi blir med på tv men vi får se :)

Här är en bild från när vi var i Furuvik, men jag tog flera bilder :)!
& en bild på mig o mina kompisar, håll utkik om ni ser oss? :)
Men jag vet inte när det visas i tv
/Angelika♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det har nog redan vart... Har det? Om det har det, tror du/ni att avsnittet finns på svtplay?

Snälla svara snabbt!

2012-01-27 @ 23:03:14
Postat av: Linda

Det har nog redan vart... Har det? Om det har det, tror du/ni att avsnittet finns på svtplay?

Snälla svara snabbt!

2012-01-27 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0