Mollys blogg

Haha jag satt o läste igenom mollys gamla blogg,
kolla vad hon hade skrivit i ett inlägg! :)

Ibland får jag till det


Tittade precis igenom lite bilder från Idre och kom på en en rolig händelse som jag måste få dela med mig av. 

Eric är en nybörjare när det gäller skidor, och har bara åkt tre gånger i sitt liv (han skyller på de inte har några backar i Skåne...). Därför är han inte världsmästare om man säger så. Men bra för att ha åkt så lite!

I alla fall. Det var en morgon när han var jättetaggad och ville ut i backen tidigt. Jag var trött och tog lite längre tid på mig. 
När jag då såg honom åka iväg medan jag knäppte mina pjäxor, fick jag ett infall och skrek: "Men Eric! Du har ju satt FEL SKIDA på FEL FOT!!!"

Reaktionen jag fick var nästan för underbar.

Eric hoppade till och tvärstannade så att han nästan ramlade omkull. "VA?! Varför sa du inte det från början? Det är ju livsfarligt att göra dom så lika varandra! Hur fan ska man kunna se skillnad? Kom och hjälp mig!"

Asgarvande åkte jag förbi honom när han stod mitt i backen och böt skidor...



Hahahah Eric då!:)
/Angelika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0