De avslöjade Saades och Sandens adress

Eric Saade och Molly Sandén separerar och säljer sin lägenhet. 
Under några timmar frågade Hemnet.se på Facebook vilken popstjärna som bor på det tidigare kändisparets adress. 
Efter att Expressen.se ställt frågor till mäklaren om varför plockades inlägget bort.

Det var den nionde januari som det blev officiellt att Molly Sandén, 19, och Eric Saade, 21, gått skilda vägar. 
De hade då varit ett par i drygt tre år. 
Nu är deras gemensamma "drömlägenhet" ute till försäljning med ett utgångspris på 3 250 000 kronor. 
Under onsdagen lade Hemnet.se - en av hemsidorna där annonsen för lägenheten i centrala Stockholm syns - ut en fråga på Facebook: 
"Den här stylade tvåan har haft absolut flest besök på Hemnet i veckan. Vilken popstjärna tror ni bor här? Eller har bott, kanske. Och tycker ni att det är intressant att se hur kändisar bor?"

"Utanför min vetskap"

Expressen.se var efter lunch på onsdagen i kontakt med mäklaren Theresa Turek Hyseus på Bjurfors, som har hand om försäljningen. Hon ville inte kommentera Facebookinlägget då hon inte hade sett det. 
- Det ligger utanför min vetskap, säger hon. 
- Jag kan inte uttala mig om vilka kunder jag har eller inte.
Åtminstone 29 kommentarer till inlägget gjordes under dagen före det att Hemnet.se senare på eftermiddagen plockade bort inlägget. 
Ulrika Berg är marknadschef för Hemnet.se. Hon förklarar varför inlägget är borttaget. 
- Det är efter önskemål från mäklaren. Jag kan inte spekulera i varför, men i vanliga fall brukar man vilja ha så många träffar som möjligt. Vi har lagt ut sådana här inlägg innan. 
Expressen.se har sökt Eric Saades manager för en kommentar.

/Angelika♥

KÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0