bilder från signeringen!

Hej!, Jag sa ju förut att jag kunde lägga upp några bilder från när jag var på
signeringen i Valbo! japp här kommer dom! :)

Men det är inte okej att/sno ta bilderna!



Jag glömmde helt bort att ta kort på eric när jag stog där för jag var så himla glad haha
Så min kompis farsa tog kort med hans mobil !

Haha skivorna

Ni missade väll inte att man fick sitta i hans bil som var med i musik videon
Hotter Than Fire! vad det några av er som satt i bilen? :)

ja där fick ni se några bilder från signeringen! :)
Men tyvär så la jag inte ut ALLA bilder för då skulle det nog ta hela dagen
och fylla heela bloggen haha! för varje gång jag är o ser Eric så tar jag flera tusen bilder!
förut på en made of pop consär jag var på, så köpte jag ett nytt minnes kort och så tog jag 9842 bilder på Eric! hahaha mina kompisar tyckte att jag var rätt sjuk som tog så mkt bilder! :)
/Angelika♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0