Saades aprilskämt: "Ska bli pappa"

Ett och annat Eric Saade-fan satte nog lördagsgodiset i halsen när de såg sångarens Facebook-uppdatering den 1 april. "Jag ska bli pappa", skojade sångaren.

Ett och annat Eric Saade-fan satte nog lördagsgodiset i halsen när de såg sångarens Facebook-uppdatering den 1 april.

"Det har varit väldigt mycket skriverier i veckan. Och nu kommer det väl fortsätta, men jag känner att detta verkligen måste komma från mig. Jag ska bli pappa! Och jag är oerhört lycklig och stolt över det. I övrigt vill jag inte kommentera denna fantastiska händelsen mer offentligt", skrev Saade.

Han fick genast 700 tummar upp. Av kommentarerna att döma var det dock många som synade bluffen snabbt. "Bra försök" och "April april", skrev flera av fansen som hade koll på dagens datum.

"Hahahahaha ;) Jag var tvungen!", twittrade Eric Saade senare under dagen.

/Angelika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0