Erica (eller Tilda) berättar

Hej! Nu tänkte jag berätta om när jag såg Eric uppträda i Gallerian och signera efteråt :)
Jag och min kompis Beatrice stod och väntade i 5 timmar innan signeringen, vi stod längst fram :)
Efter vi hade suttit där en väldigt lång stund så åt vi lunch och sen så fortsatte vi att vänta. och vänta. och vänta... :)
Men tillslut, typ 15 minuter försenad kom Eric in och ställde sig ett par meter bort från mig. Jag blev helt till mig, hade aldrig varit så nära Eric, så jag skrek och då började alla andra skrika och tillslut så hörde man inget annat än en massa skrik och Eric sjöng Hearts In The Air, Popular och Hotter Than Fire för första gången inför publik. Jag blev helt till mig, det var så fantastiskt!
Efter han hade uppträtt hade min kompis mamma redan ställt sig i kön till signeringen, så vi var näst först.

Jag: Hej!
Eric: Hej hej!
Min kompis *lägga upp sin singel*
Jag: Ehh, kan du signera de här? *lägga fram våra made of pop tröjor*
Eric: Absolut!
Min kompis: Varsågod! *lägga upp en påse med pistagenötter*
Eric: Tack! Ni har fan verkligen koll på mig!
Vi: EHHEWIHEIHIHIHIH
Min kompis: Du kan ta den här pennan och signera med, den är vattentät :)
Eric: Nää, det här ska nog gå bra *TA pennan och lägga den i fickan*
Vi: *märker inte nåt*
Eric: Fina tröjor (vi hade Eric Saade tröjor :D) ni har! :D
Jag: Tack desamma! Hejdå!
Eric: Hejdå!

Vi: DUKHWIUFWIUFHAOIEJQWPDNQIDPQOMQWDJQIFCBJQHDJOJ.... Var är pennan? :O
Sen kom det en fotograf och ville ta bilder på oss med våra singlar och tröjor :)
Tilda :D





kul! och snygga bilder ;D men btw, fattade inte riktigt vad du heter.. det stod "från Erica Saade" och i slutet står det "Tilda :D", så du får helt enkelt heta Erica-Tilda :D:D


Kommentarer
Postat av: Tilda<33

Hahaha, jag heter Tilda :))

2012-04-12 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0