stan

Idag när jag var i stan med mina kompisar så var det några som delade ut lappar och jag tänkte det är säkert någon rabatt i någon affär så jag gick förbi och sen när vi precis passerat så hör jag hur dom säger eric saade, och då springer jag tillbaka och frågar vad det var. och då sa dom att man fick dansa och lära sig dansen till popular och sen träffa eric saade så jag tog en lapp och man skulle gå in på den här hemsidan: www.houseofshapes.se och anmäla sig men jag hittar inte? är det någon annan som har hittat? för jag vill lära mig den och träffa eric :D
// Olivia

Kommentarer
Postat av: Lara

Hej! :)

jag anmälde mig till det men jag fick svar att det var fullbokat och att det har hållt på väldigt länge (det är begränsad antal) :)

2011-08-24 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0