Helsingborg!



Eric besökte Helsingborg den 30 juli, Made of pop var så klart det bästa jag varit på.. Han skrek hem ljuva hem några gånger och det fick publiken att vrola! Det var underbart att vara där eftersom att jag stod längst fram! Han slängde ut sin jacka och även sina två hanskar! helt otroligt, han slängde även ut sin klocka som han hade runt armen! detta inlägget kommer kanske lite sent och det ber jag om ursäkt för, lite dåligt av mig.
Sen när made of pop var slut så tog Eric och gänget Taxin till efterfesten! I taxin fick jag se Molly Sandén för första gången, ganska kul tyckte jag!
Ha det bäst/ Samira Omheden


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Jag va där!!! :)

2011-08-13 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0