Saade lämnar Sverige

I dag kunde Expressen berätta att Danny Saucedo och Molly Sandén var ett par.

Under morgonen skrev Eric Saade "Mediahoror" på Twitter - ett inlägg som han senare tonade ner.

Men nu berättar artisten att han planerar att åka utomlands.

– Lämnar landet för ett varmare ställe. Trött på det här, skriver han på Twitter

Kärleksförklaringen slog ner som en bomb i nöjesvärlden på måndagsmorgonen. Artisterna Danny Saucedo och Molly Sandén bekräftade att de hade träffats sedan början på året.

– Vi gick från vänner till kära i januari, båda har jobbat väldigt mycket sedan dess och det är inte lätt att få ihop det. Särskilt inte när man smyger med det, säger Danny till Expressen.

Timmar efter avslöjandet skrev Molly Sandéns expojkvän Eric Saade flera inlägg på Twitter, däribland "Media Hoes" och kommentaren "Yeye stop talk about that now. He's the regular number 2. As usual."

Översatt till svenska betyder kommentarerna "Mediahoror" samt "Jaja, sluta prata om det nu. Han är nummer 2. Som vanligt".

"Var uppenbart arg"

Under morgonen ville stjärnan inte kommentera inläggen när Expressen försökte nå honom.

– Eric har inga kommentarer, säger Tomas Lingman, artistens manager.

Men på eftermiddagen bröt stjärnan tystnaden.

– Jag har som princip att aldrig kommentera mitt privatliv. Nu är det dumma kommentarer om mig och även dumma kommentarer om Molly, och då kan jag tyvärr inte sitta tyst längre, skriver han i ett öppet brev.

Han förnekar att kommentaren "Mediahoror" var riktad mot det nya kärleksparet – utan mot medierna.

– Stor skillnad! Jag var uppenbart arg för alla bombade mig med frågor, skriver han.

Han lämnar dock inga kommentarer kring det andra inlägget - "Han är nummer 2" - utan bekräftar att han gått vidare i livet.

– Både jag och Molly har gått vidare. Är Molly lycklig så är jag lycklig, skriver han.

Strax efter 19.30 kom dock nästa twitterinlägg.

Nu berättar stjärnan att han planerar att fly landet på torsdag.

- On Thursday, I'm out! Leaving this country for a warmer place! Tired of this!, skriver han på Twitter.

Eller på svenska: På torsdag lämnar jag! Lämnar landet för ett varmare ställe! Trött på det här!


ugh synd att dom får det att verka som om Eric åker utomlands på grund av Danny och Molly...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0