sorry...

förlåt för att jag vart ganska frånvarande på bloggen... Men i helgen var jag och såg Eric igen tänkte berätta lite
Dag 1 5/5

Jag åkte till stockholmsmässan ungefär 13.00 och var där 13.30 och då hade inte någon av mina kompisar kommit så jag satte mig på en bänk vid Eric-bilen. När min kompis Cecilia kom så satt vi och snackade lite och sen sa jag ''Kan vi inte skriva till Rim (Erics dansare) på twitter och fråga om hon och Alex (också Erics dansare) ville komma ut. Så jag skrev till Rim och Cecilia till Alex. Rim svarade och frågade om vi var där... Sen träffade vi dom och vi hängde med dom i ungefär 1 timme. Sen kom Elvira  och Elvis och sen kl 19 var det dags för föreställning. Först danasade massa barn i olika grupper och efter en timme var det dags för Eric. När Eric sjöng fick man gå ner till scen annars satt man som i en biosalong typ... Eric sjöng 4 låtar, Hearts in the air, Manboy, Popular och Hotter than fire. När Eric var klar gick vi ut till saade-bilen och väntade. Först kom Rim ut och vi snackade lite och hon fick en snickers av mig och Cecilia och hon vart glad sen kom Alex och han fick en M&M. Eric kom ut och vi sa Hej Då och han hoppade in i bilen och åkte sedan. Rim åkte också med i bilen för dom skulle mot stan. Men Alex skulle åka komunalt och han skulle till sin tjej så jag åkte tillsammans med han.

Dag 2 6/5
Jag åkte till Stockholms mässan 12 och kom dit vid 12.30. Mina kompisar var inte där då så jag satt där själv i ungefär 15 min. Sen kom Elvis och efter ett tag Cecilia. Vi tog lite kort och hade det roligt.. Sen kom Anna och efter det kom Elvira. Vi satt mest och snackade och så...  Vi gjorde typ inget speciellt innan föreställningen. Snackade lite med folk som jobbade där och så. Sen när föreställningen började så var det ganska lång tråkigt. Det var typ exakt samma dans som dagen innan. Men när det var dags för Eric gick vi ner till scenen och han sjöng samma låtar :) Efter så sprang vi ut till bilen där Eric skulle komma ut och vi han inte snacka med han så mkt men han frågade oss om vi hade haft det kul typ. Kommer inte riktigt ihåg. Sen gick vi mot tåget och på tågstationen fick jag Alex rosor för dom fick det för dom hade dansat på 10 shower elr ngt. Mitt tåg kom och jag sa Hej Då och Alex skulle inte åt mitt håll idag så jag åkte själv.

Det där var typ hela min helg.

// Olivia

Lite bilder:
 
Lånad av Alex.

 Hittade på google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0