Molly håller tillbaka tårarna


Molly Sandéns seger i delfinalen i Leksand överskuggades möjligtvis en smula av att en viss författare och dennes storslagna kärleksbudskap också fick en direktbiljett till finalen. Men nu är det finaldags, och näst sist ut i startordningen är den unga sångerskan och hennes tårdrypande ballad ”Why am I crying”.

Det största orosmomentet för Molly Sandén är att låten blir just för tårdrypande.

- Den är svårsjungen eftersom den är så känslosam för mig. Det är svårt att släppa ut lagom mycket känslor. Släpper man igenom lite för mycket blir det darrigt och nära till gråten, menar hon.

Som bekant vanns fjolårets final av Eric Saade, som fram till för bara några månader sedan var Molly Sandéns pojkvän. Vinner hon så får hon alltså ta emot vinstpokalen ur exets händer. Men det ska inte behöva bli dålig stämning, lovar hon: - Om jag skulle vinna skulle jag nog vara så borta att jag skulle kyssa honom i allt lyckorus.

/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0