Rix fm festival /Jennifer

Då berättar jag hur det var för mig då :)
 
På morgonen (svintidigt) tog jag och mina föräldrar flyget till Stockholm och sen åkte vi vidare till Uppsala där vi fick virra runt oss lite tills vi hittade till rätt buss... När vi kom fram till fyrishov gick dom nånstans och jag gick och satte mig med en kompis ett tag. Sen när vi blev insläppta fick man ta fram sin innre Usain Bolt och kuta fram till scenen och precis då började det regna (-.-). Jag tror helt ärligt att jag aldrig har frusit så mycket i hela mitt liv... Trodde jag hade fått köldskador! Sen var det soundcheck och dom spelade Erics låtar och jag dog och började gråta för jag var så glad och blöö (jag är så pinsam). Sen började det och det kändes som att det tog ett halvår innan Eric uppträdde men sen kom han tillslut ut på scenen och jag flippade ur totalt... Och han hoppade ner från scenen och tog i våra händer :'DD
 
bjuder på en bild ni redan sett ;D
 
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0