Julia berättar

Hej hej! Berättar lite om den gången jag träffade Eric för första gången :)

Det var på Pop explosion i Umeå den 21/4 Jag var där med mina två kompisar som är minst lika besatta av Eric Saade som mig och vi hade så roligt. Vi skrek, försökte andas skrek igen och igen osv när Eric kom nära där vi stod, till höger om scenen längst fram. Allra mest skrek vi i slutet av "hotter than fire" då han hade duschat, kom ner från scenen och tog oss i handen!
När man tänker på det så fick han nog ganska ont i öronen av allt vårat skrikande..

Men sen när vi kom till delen då vi skulle gå backstage så blev vi knäpptysta och kunde knappt andas ordentligt, det kändes overkligt och det var en lycklig känsla av spänning och kärlek. Vi samlades i en grupp. Tror vi var ca 6 personer eller så. Vi gick upp för en trappa med nån som visade oss vägen in till ett litet avlångt rum. Precis när vi hade gått in där så kom en av Erics dansare Edin och gick förbi oss och sa hej. Trodde jag skulle dö redan då. Vi satte oss vid ett bord där det fanns några små coca cola flaskor och en stor skål med godis men ingen ville typ ta. Kunde inte. Vi satt alla där och väntade, det blev ganska tyst också men efter ett tag kom Tomas Lingman in i rummet följt av... Eric himself! Hans hår hade torkat och stod rätt upp. Han hade en ljusblå jeans shorta och såg allmänt snygg ut (minns inte vad mer han hade på sig kollade bara på hans ansikte) Han började med att hälsa på alla. Varje gång han skakade hand med nån av oss sa han "tja! Eric" och log, även fast han nog mycket väl redan visste att vi visste att han hette det. Vart helt förtrollad när han tog min hand och såg mig i ögonen hehe. Bara det att han gjorde det två gånger också. "Glömde jag att hälsa på dig eller?" Hihi det gjorde han inte men han hälsa igen ^^ Sen satte han sig ner och vi börja prata lite försiktigt. Han tyckte vi var ganska tysta så han försökte nog lätta på spänningen och skämta så gott han kunde. Vi fick ställa vilka frågor vi ville. Jag frågade om han hade suttit på en häst nån gång. (Sånt vill man kanske veta om man själv älskar hästar och ridning haha) Och ja det hade han, när han var en "liten kid" som han brukar säga ;)
Och när vi suttit och pratat en stund skrev han autografer, sen fick vi ta en bild med han, krama honom och slutligen säga hejdå :(
Så är man ju så vänlig så Tomas fick också en kram bara för att han är så cool :)

Men ja, det var bästa dan i mitt liv och bilden blev jättebra. Ni kan se den i min header på min blogg. Kolla gärna in den :)

----> http://juliawikberg.bloggplatsen.se/

Det verkar som att jag och Julia var i samma grupp på backstage träffen :)
Kolla in hennes blogg och skicka ett eget mail där du berättar :D
//J

Kommentarer
Postat av: Julia

Wohoo! Blev väldigt mycket text då men :D

2012-07-15 @ 19:42:43
URL: http://www.juliawikberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0