Emma, den nya bloggaren!

Hej!
Jag heter Emma Karlström och jag är den nya bloggaren här på AllaSaadeFans!
Ni kanske vi veta lite mer om mig? ja, vart ska jag börja
Jag är en helt vanlig tjej som älskar Eric Saade, det har jag gjort i 6 år nu och kommer bli många år till!
Annars bor jag i Örebro & Kumla, med min familj.
Jag vet inte rikigt vad jag ska berätta! men om det är nått ni undrar så är det bara att fråga.
Jag svarar på det mesta! ;)
och jag kommer uppdatera bloggen så gott jag kan!
 
Jag har föresten sett Eric live 5 gånger!
10/12/2011 - Nordstan, Göteborg
17/12/2011 - Familjens Julkalas, Örebro
12/4/2012 - Pop Explosion, Örebro
1/6/2012 - Rix Fm Festival, Falun
15/6/2012 - Rix Fm Festival, Eskilstuna
 
Kram på er! /E.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag såg hnm oxå på Nordstan ;)

2012-07-15 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0