Pathericia Borg ,15

Heej <3
Jag heter Pathericia Borg och är 15 år. Och går i åk. 8 . Jag fyller i februari, jag har en lillesyrra och fiskar. Syrran heter Nathalie och är även ett fan t Eric (men jag är det största !) jag och min familj åker OFTA till Florida, USA. Förra året åkte vi totalt tre ggr.
Jag har gillat Eric sedan första framträdandet i mello 2010. Jag är jätteblyg, vi är 6 st i våran grupp (kompisar) och jag är den tystaste. Det är jag även på Saade konserter. Så om ni ser ngn tjej som INTE hoppar och ni är i Sthlm, så kan d va jag.
Jo, jag är fortfarande inne i barndomen, så jag älskar att gå på Disney parkerna i Orlando :D det är inget jag skäms för! (fan jag är den ända med Mimmi jacka plus att d e hörlurar ist för snören och jag är nog den enda i klassen/skolan som har varit på just Disney world)
Ja, det var nog allt om mig. Vill ni veta mer? Gå då in på www.pathericialovemiley.blogg.se eller blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0