Om mig!

Tjoo!, det var en läsare som ville att vi skulle skriva lite om oss! :)
Så här är jag:
Angelika Kettunen
Jag är 14 år och bor i en liiten by i som heter Norberg! ;)
På fritiden brukar jag rida, vara med kompisar, åka bräda och gå på Erics konserter när man kan!
Jag går i 7:an i en tråkig skola som heter Lindgårdsskolan som ligger i Fagersta.
Jag är skiita kännslig! om folk spottar på mig så spyr jag! och jag skämtar inte! det har hänt tre gånger nu!
Jag har svårt att ta i handtag till skoltoaletter och andra handtag som ser äckliga ut!
Jag har gillat Eric sen Manboy, fast inte lika mycket som jag gör nu!
Jag har också en vanlig blogg som heter www.angelikakettunen.blogg.se !! klicka er in där! jag behöver mer läsare haha! :)
Sen om ni vill kan ni följa mig på twitter, Den hittar ni här @angelikakettune
KRAM! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

gaah jag älskar ditt hår! :D

2012-04-07 @ 11:40:51
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0