Olivia Örn

Här är en bild på mig då:


Tycker att bilden är skit ful men jag får väl bjuda på den för er skull.

Aja jag heter som sagt Olivia Örn är 14 år fyller 15 i Juni. Jag bor i Haninge som ligger lite utan för Stockholm. Jag går på en skola som heter Söderbymalmsskolan. Jag började gilla Eric den 16 juli 2010. Jag är en person som typ garvar åt allt och är ganska pratglad men ändå ganska blyg att typ gå fram till personer jag inte känner... När jag var liten kunde jag typ gå fram till vem hom helst och fråga vad den hette och bla bla bla.
Jag har 3 syskon och alla är killar och även äldre än mig. Min ena heter Benjamin och är min tvilling och han är 1 minut äldre än mig. Jag har även en liten hund som heter Chivas.  Jag hatar skolan... jag fattar inte varför man ska gå upp typ kl 6 på morgonen 5 dagar i veckan. Jag har sett Eric live 13 gånger men önskar att det var fler...

Aja det där var lite om mig. Ni kan fråga saker i Blogresponse om ni undrar något mer! :)

Puss/ Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0