Inlägg om mig

En läsade ville att vi skulle göra ett inlägg var där vi berättade lite om oss själva, så då börjar jag då :)

Jennifer

Det ser ut som att jag har värsta prinskorven i munnen... det har jag inte.

Aja, jag är 13 år och fyller 14 den 25 oktober, på fritiden spelar jag volleyboll och är med kompisar, Jag bor i norrland :(:(:(:(:(:(:(:(:(, Jag älskar södra sverige♥♥♥♥♥♥♥♥, Jag är jätte (JÄTTE) rädd för spindlar, Jag är askänslig :'(, Jag hatar journalister för att dom är så negativa, Jag vill kasta en potatis på Markus Larsson, Jag börjar alltid gråta när jag ser Eric live, Jag har tre syskon, Jag älskar liseberg och gröna lund♥♥, Min dröm har gått i uppfyllelse, Jag är rent ut sagt RÄDD för parisare! Usch vad det är äckligt :s, Jag kommer inte på nåt mer.

Fb: Jennifer Holmgren
Twitter: SaadeAddict


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0