åh men gud..

Nu mina vänner kommer ni få se en lite otrevligare sida av mig..
Ingenting av det jag kommer skriva handlar om er (vilket ni nog kommer fatta).. det är bara så att jag gick in på www.saadelovers.blogg.se och fick se den här bilden från en tidning..

okej nu ska jag skriva vad jag tycker om detta...
SATANS JÄVLA FITT JOURNALISTER!!!!!!!!!!!! :@ VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ ER RESPEKTLÖSA JUBELIDIOTER SOM SITTER OCH RANKAR DOM SKÄMMIGASTE ARTISTERNA?!?!?!?!??!?! I TIDNINGEN SKA DET VÄL FAN STÅ OM VIKTIGA SAKER RIGHT? SÅHÄR TYCKER JAG; DET ÄR INTE VIKTIGT ATT VETA VILKA ARTISTER SOM ÄR SKÄMMIGAST, AM I RIGHT BRO? YEAH. DET ÄR MYCKET SKÄMMIGARE ATT SITTA OCH TILL EXEMPEL DÖMMA FOLK I FÖRHAND SOM NI ASSHOLES BRUKAR GÖRA OCKSÅ! SÅ SÄTT ER PÅ FINGRARNA OCH SE TILL ATT DOM STANNAR DÄR, ANNARS KANSKE DOM HOPPAR IVÄG OCH RANKAR FOLKS SKÄMMIGHET IGEN.

ledsen för språket, men jag blir bara så arg..

//Jennifer - kan lägga upp ett inlägg som låter lite snällare snart...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Asså hur kan man ens skriva så??:@ har dom inget liv så dom måste retas med artister istället för att skriva viktiga saker?? Föresten vilken tidning var det??... Älskar bloggen!! Kram:)

2011-11-13 @ 11:28:38
URL: http://ourkindofstories.devote.se
Postat av: Ebba !

asså vad fan !?!??!?!

Jävla mongos som sitter där ute & skriver ! :@

Skaffa ett liv förihelvete !

Usch va ja hatar dessa jävlar.

Fan ta dom .



ÄLSKAR BLOGGEN ! :)

2011-11-13 @ 18:07:29
Postat av: Duaa

JAG håller med!!!

Idiotjävlar!!

2011-11-14 @ 13:23:35
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

När sklle han varit skämmig isåfall?? :O dom skulle nog skriva. CHARMIGASTE! :)

kjam!!<2

2011-11-14 @ 20:24:23
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: julia welander

Fy fan asså!!!! hur kan dom göra såhär? vad är det som är så skämmigt da?

älskar bloggen btw<3

2011-11-18 @ 23:27:15
URL: http://myjulssanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0