svar på komentar:

dionne om Skara!:
Hej hur många gånger har ni träffat eric och kan ni nt skriva era konveersationer ni haft med hnm alltså vad han har sagt t er o så kraam

svar: Jag har sett Eric 9 gånger. Men har bara pratat med han 5 gånger.
KONVERSATION 1.
När jag pratade med honom i farsta: (då stog alla vid ett staket och han gick runt och singnerade)
Jag: Eric kan du singnera min tröja?
Eric: Självklart kan jag det!
Jag: Tack så mycket!
Eric: Varsegod!

.

KONVERSATION 2.
När jag pratade med honom på Live session:
Eric:
Hej!
Jag: Hej! (jag ger eric pappret och han singnerar). Kan du singnera det här pappret också? :)
Eric: Visst kan jag det! Jag gör en stor! (det var ett ganska stort papper)
Jag: Tack så mycket! Kan jag få din handduk?
Eric: Igentligen behöver jag den men okej då :)
Jag: Tack så mycket!! Kan jag få en kram?
Eric: Ja, självklart
Jag: Hejdå!
Eric: Hejdå! tack för att du kom!

.

KONVERSATION 3.
När jag pratade med honom i stinsen:
Jag:Hej! (sträcker fram skivan)
Eric:Hej! (han singnerar) Vad heter du?
Jag: Jag heter Olivia!
Eric: vilken är din favortit på skivan?
Jag: Helt klart break of dawn!
Eric: Jag gillar också den! (Eric ger skivan)
Jag: Kan jag få en kram?
Eric: självklart!
.
.

.
.
KONVERSATION 4.
När jag pratade med honom i globen shopping!
Eric: Hej!
Jag: Hej (jag ger han skivorna)
Eric: vilka är dom här till?
Jag: båda är till mig.
Eric: Okej vad heter du?
Jag: Olivia
Eric: Här har du skivorna!
Jag: Tack så mycket!
Eric: Tack för att du kom!
.
.
.

KONVERSATION 5.

Jag pratar med honom i heron city:
Eric: Hej!
Jag: Hej! (jag sträcker fram skivan)
Eric: Tycker du om låten?
Jag: aa den e as bra!
Eric: (sträcker fram skivan till mig)
Jag: kan jag få en kram?
Eric: ja det kan du! :)
Jag: Hejdå!
Eric: hejdå kul att du kom!

// Olivia



 

 


Kommentarer
Postat av: LMI

Oj, det var många gånger du träffat och pratat med honom! Allså, AVIS!!! ;P

Du måste ha MÅÅÅNNGAAA skivor nu?!

Och fått många kramar! Ännu mer AVIISS!!!<3<3<3

Vilken tur du har Olivia! Så glad för din skull! ^^

/LMI<3 <3 Saade <3

2011-08-14 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0